Suuri kiinnostus huomisen harvesterirotaattoreita kohtaan!

22 elokuuta 2017

Indexator ennakkoesitteli seuraavan sukupolven harvesterirotaattoreita maailman suurimmilla metsämessuilla, Elmia Wood 2017:ssa. HX-rotaattorit on sovitettu suurimpiin ja vahvimpiin harvestereihin, ja ne esiteltiin messuilla ensimmäisen kerran. Sekä konevalmistajat että loppukäyttäjät olivat erittäin kiinnostuneita uutuudesta.

Messut keräsivät noin 50 000 kävijää 28:sta eri maasta, ja monet heistä vierailivat Indexatorin osastolla, joka sijaitsi hyvällä paikalla suurten koneiden lenkin varrella. Osaston suurena uutuutena oli HX-malliston ennakkoesittely. HX-malliston patentoitu tekniikka lisää koneiden omistajien tuottavuutta ja mahdollistaa metsätalouden kannattavuuden parantamisen. Loppukäyttäjät osoittivat suurta mielenkiintoa myös pyörivien K100-letkuliittimien laajennettua valikoimaa kohtaan.

Huippuluokan materiaaliasiantuntijamme, suunnittelijamme ja tuotantoteknikkomme muovaavat parhaillaan tulevaisuutta, ja HX-malliston sarjatuotannon on määrä alkaa vuonna 2018. Metsäsektorin ennuste vuodelle 2018 näyttää erittäin hyvältä, ja Indexator edistää myös jatkossa metsäalan kehittämistä.

Tässä voit tutustua HX

Lataa PDF-muotoinen esite.
Uuden sukupolven harvesterirotaattorit (PDF)

Filosofiamme

Indexator Rotator Systems AB:n yritysfilosofia on yhteinen näkemyksemme siitä, miten yrityksemme pitää toimia.

Huolto ja tuki

Olemme valmiita vastaamaan kaikkiin tuotteitamme koskeviin kysymyksiin.

Huolto ja tuki

Laajennettu K100-kiertoliitinmallisto

K100 on pyörivien letkuliittimien sarja, jossa hyväksi havaittu tekniikka ja monipuolisuus yhdistyvät ainutlaatuisella tavalla.

Lue lisää täältä