XR350 laajentaa Indexatorin XR-sarjaa

14 joulukuuta 2021

XR-mallisto koostuu kompakteista, voimakkaista ja hyvin laakeroiduista rotaattoreista. Ne on suunniteltu vaativiin käyttötarkoituksiin ja suuriin kuormituksiin, joissa rotaattorin toiminnalta vaaditaan paljon. XR-rotaattorit sopivat optimaalisesti sekä kiinteään että vapaasti riippuvaan asennukseen. Kääntökehälaakeroidut XR-rotaattorit tarjoavat hyvän suorituskyvyn ja pitkän käyttöiän, joten ne ovat luotettava valinta myös erittäin vaativaan käyttöön. XR-rotaattorit pääsevät parhaiten oikeuksiinsa suurissa kuormituksissa. Indexator tuo markkinoille nyt keskikokoisen XR350:n, joka täydentää sarjan kokoja XR300 ja XR400.

XR 350 on suunniteltu käsittelemään enintään 15 tonnin positiivisia ja negatiivisia aksiaalikuormia. Lisäksi se kestää radiaalisia voimia 11 tonniin asti, joten se sopii erinomaisesti  suuriin sivukuormituksiin, erimerkiksi kiinteästi kaivinkoneisiin asennetuihin lajittelukouriin tai vapaasti riippuviin romun tai puutavaran käsittelylaitteisiin.

XR Tuotesarja

Filosofiamme

Indexator Rotator Systems AB:n yritysfilosofia on yhteinen näkemyksemme siitä, miten yrityksemme pitää toimia.

Huolto ja tuki

Olemme valmiita vastaamaan kaikkiin tuotteitamme koskeviin kysymyksiin.

Huolto ja tuki

Laajennettu K100-kiertoliitinmallisto

K100 on pyörivien letkuliittimien sarja, jossa hyväksi havaittu tekniikka ja monipuolisuus yhdistyvät ainutlaatuisella tavalla.

Lue lisää täältä